Osvita.ua Законодавство Вища освіта Про організацію роботи Приймальні громадян та консультативних телефонів МОН “Вступна кампанія 2017 року”

Про організацію роботи Приймальні громадян та консультативних телефонів МОН “Вступна кампанія 2017 року”

Наказ МОН № 930 від 26.06.2017 року

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 930 від 26 червня 2017 року

Про організацію роботи Приймальні
громадян та консультативних телефонів МОН
“Вступна кампанія 2017 року”

З метою забезпечення належного контролю за проведенням вступної кампанії 2017 року у вищих навчальних закладах, організації особистого прийому громадян, їх консультування з питань вступу до навчальних закладів та оперативного реагування на можливі факти порушення законодавства про вищу освіту НАКАЗУЮ:

1. Визначити, що на період вступної кампанії з 29 червня по 18 серпня 2017 року прийом громадян здійснювати за адресою: бульвар Тараса Шевченка, 16, кімната № 117, де встановити консультативний телефон МОН “Вступна кампанія 2017 року” за номером (044) 287 89 29, та організувати прийом звернень за адресою електронної пошти: vstup_2017@mon.gov.ua.

2. Затвердити Графік чергування працівників департаменту вищої освіти у Приймальні громадян та на консультативному телефоні МОН “Вступна кампанія 2017 року”, що додається.

3. Керівнику департаменту вищої освіти (Шаров О. I.) забезпечити чергування осіб, визначених графіком, затвердженим пунктом 2 цього наказу, у Приймальні громадян та на консультативному телефоні МОН “Вступна кампанія 2017 року” і належний професійний рівень особистого прийому громадян та їх консультування.

4. Управлінню адміністративно-господарського та організаційного забезпечення (Єрко І. А) для організації роботи Приймальні громадян та консультативних телефонів МОН “Вступна кампанія 2017 року” надати у тимчасове користування кімнату № 117, встановити в ній телефонні апарати, принтер та комп’ютери, під’єднані до мережі Інтернет, та забезпечити доступ до кімнати № 117 громадян, які потребують особистого прийому.

5. Управлінню з питань інформаційної політики та комунікацій (Голубова Т. А.) забезпечити висвітлення перебігу роботи Приймальні громадян та консультативного телефону МОН y засобах масової інформації.

6. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника міністра Рашкевича Ю. М.

Міністр        Л. М. Гриневич

Освіта.ua
26.06.2017

Провідні компанії та навчальні заклади Пропозиції здобуття освіти від провідних навчальних закладів України та закордону. Тільки найкращі вищі навчальні заклади, компанії, освітні курси, школи, агенції.
Популярні новини
МОН просить виші ухвалювати рішення на користь вступника Приймальні комісії завершують розгляд заяв вступників і приймають рішення про їх допуск
Останній день подачі заяв до вишів: основні поради Поради, якими варто скористатись в останній день подачі заяв на вступ до вишів
МОН вимагає від вишів рішень щодо допуску вступників Рішення приймальної комісії мають оприлюднюватись на сайті вищого навчального закладу
Вступникам дозволили подавати паперові заяви Міносвіти ухвалило рішення про надання абітурієнтам можливості подавати паперові заяви
Коментарі
Аватар
Залишилось 2000 символів. «Правила» коментування
Ім’я: Заповніть, або авторизуйтесь
Код:
Код
Немає коментарів

Щоб отримувати всі публікації
від сайту «Osvita.ua»
у Facebook — натисніть «Подобається»

Osvita.ua

Дякую,
не показуйте мені це!